تابلو مغازه لاسوگاسی

تابلو لاسوگاسی یکی از تابلوهای تبلیغاتی است که با استفاده از لامپ های گرد فلامنتی یا ال ای دی ساخته می شود که معمولا لامپ ها، داخل حروف برجسته و یا دور تا دور زمینه تابلو نصب می شود.

علت نام گذاری تابلو لاسوگاسی هم برگرفته از شهر لاس وگاس آمریکاست که به شهری نورپردازی شده معروف است و می توان بسیاری از این مدل تابلوها را در این شهر مشاهده نمود

لازم به ذکر است که برخی از مشتریان تابلو لاسوگاسی را با عنوان تابلو تگزاسی هم نام می برند.

تمام مغازه ها می توانند از تابلو لاسوگاسی استفاده کنند

بیشترین کاربرد آن مربوط می شود به فست فودها، رستوران ها، اسباب بازی فروشی ها، شهر بازی ها، بستنی فروشی ها و…

تابلو مغازه لبه سوئدی

تابلو لبه سوئدی یکی دیگر از انواع تابلو برجسته مغازه است که ظاهری مشابه حروف چلنیوم دارد و قابل نورپردازی نیز می باشد

حروف برجسته لبه سوئدی یکی از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی برای مغازه بشمار می رود که در جذب مشتری و فروش محصولات مغازه داران از ابزارهای مفید تبلیغاتی می باشد.

نکته فنی در رابطه با حروف لبه سوئدی هم این است که در ساخت حروف لبه سوئدی، پلکسی گلاس روی لبه قرار می گیرد و در ساخت حروف چنلیوم، پلکسی گلاس در حدود 5 میل داخل لبه قرار داده می شود.

تابلوهای حروف برجسته نئون پلاستیک یکی از قدمت دار ترین تابلو های تبلیغاتی سر در مغازه و اماکن تجاری به شمار می روند

این نوع تابلوها بعد از ورود تابلوهای نئون شیشه ای به عرصه تبلیغات شروع به ظهور و پدیدار شدن کردند و در اصل یکی از عمده دلایل نام گذاری این حروف ها استفاده از نئون در دهه های قبل، جهت نور پردازی تابلو نئون پلاستیک می باشد.

تابلو نئون پلاستیک توسط متریالی به نام پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک شبیه به شیشه است به دست حروف سازان در کارگاه های تابلو سازی ساخته می شود و عمده تفاوت آن با تابلو چلنیوم قابلیت نور پردازی از لبه های حروف است که باعث زاویه دید بهتر عابرین خواهد شد.

تابلو مغازه وکیوم

تابلو حروف برجسته وکیوم که ظاهر سه بعدی آن باعث عمده تفاوت این حروف با دیگر حروف های برجسته می باشد مدت زمان زیادی نیست که از ورودش به بازار تابلوهای تبلیغاتی می گذرد.

این نوع از حروف برجسته توسط دستگاه پرس وکیوم همراه با تلفیق حروف هایی مانند نئون پلاستیک ، حروف استیل و حروف چلنیوم یکی از نمونه های چشم نواز جهت ساخت تابلو مغازه ، تابلو شرکت ها و موارد مشابه به شمار می رود.

تابلو مغازه پلکسی گلاس

به قطع و یقین می توان پلکسی گلاس را یکی از پر مصرف ترین مواد در حرفه تابلو سازی و ساخت حروف های برجسته برشمرد که می توان این مورد را با مطالعه همین مطلب به خوبی درک کرد.

اما نکته جالب این است که برخی از تابلو های سر در مغازه را می توان تنها با پلکسی گلاس تولید و نصب کرد، به این صورت که پلکسی گلاس را مطابق با طرح مورد نظر توسط دستگاه لیزر برش داد و بر روی نمای مغازه نصب کرد.

تابلو مغازه لایت باکس

تابلو لایت باکس یکی دیگر از تابلو های تبلیغاتی است که معنی آن از انگلیسی به فارسی جعبه نور است و ساخت آن به این شکل است که در ابتدا یک جعبه با استفاده از متریال هایی مانند چوب، آلومینیوم، پلکسی گلاس، استیل و… ساخته شده

و در آخر با استفاده از اس ام دی های خطی، اس ام دی های بلوکی یا اس ام دی های لنز دار از داخل نور پردازی می شود و در جهت تبلیغات به عنوان تابلو مغازه، شرکت و دیگر مکان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

در مورد تبلیغاتی که در تابلو های لایت باکس انجام می شود هم باید گفت که این تبلیغات روی فریم ساخته شده لایت باکس به شکل چاپ قرار می گیرد و در مورد چاپ روی لایت باکس ها نیز باید یادآور شد که نوع چاپ معمولا چاپ استیکر، بک لایت و پارچه می باشد که می تواند به شکل عکس و یا متن به نمایش در آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *