تابلو عطاری؛ سفارش بهترین نوع با بالاترین کیفیت

می خواهید به کسب و کار خود رونق دهید و از این رو به دنبال یک تابلو عطاری بسیار مرغوب و مناسب هستید؟ در زمینه نحوه ساخت و سفارش این محصولات با چالش مواجه شده اید؟ برای رونق این گونه مشاغل باید از روش های تبلیغاتی مختلفی استفاده کنید که یکی از موثرترین آن ها، ساخت تابلو می باشد. برای سفارش و خرید این تابلو ها کافیست به سایت تابلوسازی پارسه مراجعه کنید.

تابلو عطاری؛ ساخت با مناسب ترین قیمت

برای خرید تابلو عطاری، خوب است به این نکته توجه داشته باشید که این محصولات را در تنوع بالایی تولید می کنند. شما باید برای خرید این محصول ابتدا آن ها را سفارش داده و پس از گذشت چند روز آن را تحویل بگیرید. این تابلو ها کاملا قابلیت سفارشی سازی دارند و همه افراد می توانند برای خرید آن ها اقدام کنند.

روش های تبلیغاتی زیادی برای رونق دادن کسب و کار شما وجود دارد که یکی از برترین و موثر ترین آن ها استفاده از این تابلو ها می باشد. این محصولات را در انواع مختلف و در سایز ها و ابعاد گوناگونی تولید کرده و به بازار می فرستند.

شما باید بر اساس نوع نیاز خود، اندازه مغازه و لوکیشن آن نمونه مناسبی از این تابلو ها را انتخاب کرده و خریداری کنید. معمولا در این تابلو ها نام برند، لوگو کسب و کار و اسم صاحب کار با طراحی بسیار مدرن و ویژه ای نمایش داده می شود.

در اکثر آن ها نیز نورپردازی های مناسبی صورت می گیرد که همین امر نیز به جذابیت هر چه بیش تر آن ها می افزاید. برای سفارش و خرید این نوع تابلو ها می توانید به سایت تابلوسازی پارسه مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.

انواع تابلو عطاری

 

تابلو عطاری؛ سفارش بهترین نوع با بالاترین کیفیت

 

برای خرید تابلو عطاری خوب است که ابتدا با انواع مختلف آن ها آشنا شوید. افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند به دلیل رقابت شدید، نیاز دارند که با استفاده از روش های مختلفی کسب و کار خود را تبلیغ کنند. یکی از موثرترین نمونه از این روش ها استفاده از تابلو های تبلیغاتی است.

نمونه های مختلفی از این تابلو ها تولید شده و روانه بازار می شوند. اغلب این تابلو ها سفارشی بوده و مطابق با سلیقه و نیاز مشتری طراحی شده و ساخته می شوند. برای این کار می توان از انواع تابلو های مختلفی استفاده کرد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • تابلو چلنیوم
    یکی از بی نظیر ترین نمونه از این تابلو ها با نام تابلو چلنیوم معرفی می شود. این نمونه از تابلو ها بسیار درخشان و زیبا بوده و در انواع مختلفی تولید شده و روانه بازار می شود. معمولا صاحبین این مشاغل از نمونه های طلایی، الماسی، کریستالی، پانچی، رینگی و … این نوع تابلو ها استفاده می کنند.
  • تابلو پولکی
    برای ساخت این تابلو ها یک زیرسازی زیبای پولکی ایجاد کرده و سپس حروف برجسته چلنیوم بر روی آن نصب می کنند. این نمونه از انواع تابلو عطاری بسیار جذاب و درخشان بوده و به راحتی نظر افراد را به خود جلب می کند. معمولا این نوع تابلو ها را در انواع مختلف مستطیل، مربع، لوزی و دایره تولید کرده و به بازار می فرستند.
  • تابلو کامپوزیت
    این نمونه از تابلو ها را با استفاده از ورق های کامپوزیت تولید می کنند. این نوع ورق ها به دلیل عدم ایجاد آلایندگی می توانند برای این گونه محیط ها بسیار مناسب باشند. این گروه از تابلو عطاری می تواند برای فضای بیرونی و یا دکوراسیون فضای داخلی سالن های زیبایی مناسب باشد. با طراحی و نصب این گونه تابلو ها می توان جلوه بصری زیبایی ایجاد کرده و از این طریق بر تعداد مشتریان خود بیافزایید.
  • تابلو ترموود
    امروزه برای ایجاد یک فضای لوکس و در عین حال کلاسیک می توانید از این نوع تابلو عطاری استفاده کنید. برای ساخت این محصولات از چوب های ترموود استفاده شده و آن ها را با طرح های بسیار زیبایی تولید می کنند.
  • تابلو پیکسلی
    برای خلق افکت های نوری در تابلو های خود می توانید از این نوع محصولات استفاده کنید. نور ایجاد شده در این نوع تابلو ها بسیار خیره کننده بوده و از جذابیت خاصی برخوردار است.
  • تابلو ال ای دی
    یکی از ارزان قیمت ترین نمونه از این تابلو ها، نمونه های ال ای دی این محصولات می باشد. در این نوع تابلو ها می توان انواع افکت های نوری را به صورت تک رنگ، سه رنگ و یا هفت رنگ اجرا کرد. اجرای انیمیشن های حرکتی در ساخت این نوع تابلو ها وجود ندارد.
  • تابلو بنری
    تابلو عطاری را در انواع بسیار متنوعی تولید می کنند. یکی دیگر از انواع این تابلو ها تابلو های بنری می باشد. این نمونه از تابلو ها جلوه بصری جذابی نداشته اما بسیار ارزان بوده و در امر تبلیغات کاربردی می باشد.
  • تابلو فلزی
    برای ساخت این نوع تابلو ها از متریال هایی مانند مس، آهن، برنز، استیل، آلومینیوم و … استفاده می کنند. این محصولات کیفیت بالایی داشته و طول عمر مناسبی دارند. از این رو هم برای فضا های بیرونی و هم در داخل عطاری ها می توان از این نوع تابلو ها استفاده کرد.
  • تابلو استیل
    این نمونه از انواع تابلو عطاری را نیز در نمونه های مختلفی تولید می کنند. تابلو های لاسوگاسی، تابلو لایت باکس و یونولیتی از مهم ترین نمونه از این تابلو ها هستند. امروزه در اکثر عطاری ها از این نوع تابلو ها استفاده می کنند.
  • تابلو نئون
    این گونه تابلو ها را در دو نوع مختلف پلاستیکی و شیشه ای تولید می کنند. نمونه های پلاستیکی این نمونه از تابلو ها با زیرسازی پی وی سی تولید می شوند. رویه و لبه این محصولات نیز با استفاده از پلکسی ساخته می شوند. نوع شیشه ای این تابلو با استفاده از حروفی از جنس شیشه ساخته می شوند. این تابلو ها نور را به خوبی به چشم بیننده متصاعد کرده و نظر او را به سمت خود جلب می کند.

نمونه و طرح تابلو عطاری

دقت داشته باشید که طرح تابلو عطاری باید کاملا خاص و منحصربفرد باشد. با توجه به این که مشتری این کسب و کار افراد در گروه های سنی مختلف هستند، شما در طراحی تابلو آن دقت زیادی به خرج دهید.

شما باید تابلو را به گونه ای طراحی کنید که تا جای ممکن طرح زیبا و بسیار مدرنی داشته باشد تا بتواند نظر افراد را به خود جلب کند. از طرفی باید یک نام و برند بسیار خاص برای این مغازه انتخاب کنید و آن را بر روی تابلو طراحی کنید. با این کار در تبلیغات برند خود موفق تر ظاهر شده و نظر افراد زیادی را به خود جلب می کنید. جنس تابلو و نوع آن نیز از اهمیت بسیار زیادی در رسیدن به این هدف برخوردار است.

شما باید تابلو هایی را سفارش دهید که تا جای ممکن روشن و شفاف بوده و نورپردازی مناسبی داشته باشد. با این کار به خوبی می توانید شغل خود را به انسان ها معرفی کنید.

برای طراحی و سفارش یک نمونه مناسب از این تابلو ها کافیست به سایت تابلوسازی پارسه مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید. این مجموعه بی نظیر ترین طرح های مناسب برای ساخت این تابلو ها را به شما پیشنهاد داده و به راحتی می توانید نمونه مناسبی از آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهید.

هزینه تابلو عطاری چقدر است؟

تابلو عطاری؛ سفارش بهترین نوع با بالاترین کیفیت

در حالت کلی نمی توان قیمت ثابتی برای تابلو عطاری در نظر گرفت. این محصولات با توجه به معیار های خاصی قیمت گذاری می شوند. مهم ترین فاکتور های تعیین کننده قیمت این محصولات عبارتند از:

  • ابعاد تابلو
    هر چه تابلویی که برای خرید سفارش می دهید، در ابعاد بزرگ تری ساخته شده باشد با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.
  • نوع تابلو سوپر مارکت
    این تابلو ها را در انواع مختلفی تولید می کنند که هر یک از آن ها در قیمت های خاصی به فروش می رسند.
  • نوع نورپردازی تابلو و نوشته ها
    نوع نورپردازی، پیچیدگی طرح ها و همچنین نوع لامپ های مورد استفاده در این تابلو ها در قیمت گذاری این محصولات تاثیر مستقیم دارد.
  • تعداد نوشته های روی تابلو و ابعاد آن ها
    تعداد حروف برجسته، پیچیدگی لوگو و تصاویر موجود در تابلو نیز در قیمت گذاری آن بسیار موثر هستند. هر چه طرح مورد نظر شما پیچیده تر باشد، به زمان و متریال های بیش تری برای ساخت نیاز داشته و در نتیجه گران قیمت تر است.
  • نوع متریال
    هر یک انواع این تابلو ها با استفاده از متریال های خاصی ساخته می شوند. حال هر چه این مواد اولیه با کیفیت تر باشند، تابلو ساخته شده در قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

برای اطلاع از قیمت روز این محصولات کافیست که به سایت تابلوسازی پارسه مراجعه کنید. این مجموعه تنوع بالایی از این تابلوها را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد که همگی بسیار با کیفیت بوده و مقاوم هستند.

مزایای استفاده از تابلو عطاری

استفاده از تابلو عطاری می تواند با مزیت های زیادی برای افراد همراه باشد. این محصولات با مزایای زیادی برای صاحبین مشاغل و افراد فعال در حوزه عطاری همراه خواهد بود که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • معرفی کسب و کار
    شما از این طریق می توانید کسب و کار خود را به مخاطبین و افرادی که از آن محل عبور می کنند، معرفی کنید.
  • گستردگی وسعت تبلیغات
    افراد زیادی در گروه های سنی مختلف و با فرهنگ های متفاوت می توانند از کسب و کار شما در آن محل مطلع شوند.
  • تنوع بالا
    این تابلو ها را در انواع مختلفی تولید می کنند و همین امر سبب می شود تا شما به راحتی بتوانید یک نمونه مناسب از این تابلو ها را سفارش دهید.
  • قابلیت اجرا در ابعاد مختلف
    شما می توانید با توجه به نوع نیاز و سلیقه خود این تابلو ها را در سایز و ابعاد مناسبی سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید.
  • ایجاد زیبایی در فضای شهر
    نصب این تابلو ها می تواند به زیبا سازی و لوکس تر کردن فضا های شهری نیز کمک کند.
  • قیمت مناسب
    خرید این تابلو ها به دلیل مقاومت زیاد و تاثیرات مناسبی که در حوزه تبلیغات دارند، بسیار مقرون بصرفه بوده و اقتصادی می باشد.

کلام آخر

برای سفارش و انتخاب تابلو عطاری باید مواردی را مد نظر داشته باشید. شما برای این کار ابتدا باید نوع کاربری خود را مشخص کرده و بر اساس آن نمونه مناسبی از این تابلو ها را سفارش دهید. برای خرید این محصول می توانید به سایت بسیار معتبر تابلوسازی پارسه مراجعه کنید. این مجموعه تنوع بالایی از این تابلو ها را فراهم کرده و در قیمت های بسیار مناسبی به مشتریان خود ارائه می کند.

سوالات متداول

  1. طول عمر تابلو عطاری چقدر است؟
    طول عمر این محصولات به برند سازنده، متریال به کار رفته، میزان کیفیت و … بستگی دارد.
  2. چگونه تابلو عطاری سفارش دهیم؟
    برای این کار کافیست به سایت تابلوسازی پارسه مراجعه کرده و به راحتی تابلو مورد نظر خود را سفارش دهید.
  3. ساخت تابلو عطاری چقدر طول می کشد؟
    مدت زمان لازم برای ساخت این محصولات به نوع تابلو، میزان پیچیدگی طرح، جنس تابلو و … بستگی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *