تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت

تابلو سازی مدرن روز به روز با پیشرفت تکنولوژی و ساخت تابلو های جدید در حال تغییر و تحول است و هر روز محصول جدیدی به بازار ارائه می شود. امروزه یکی از مهمترین بخش هایی که باید برای معرفی و تبلیغ کسب و کار خود به آن توجه کنید، تابلو مغازه است. تابلو سردرب مغازه یا فروشگاه یکی از اولین چیزهایی است که مخاطب می بیند.

به جرات می توان گفت که امروزه تمام کسب و کارها برای معرفی خود از انواع تابلو تبلیغاتی بهره می برند. این تابلوها به خوبی معرف شغل و برند شماست و شما می توانید به نحو احسن از آن استفاده کنید و خود را به مشتری بشناسانید.

هر روز محصول جدیدی به بازار ارائه می شود و افراد یک جامعه هم وقت کافی ندارند تا از تمام این محصولات به طور روزانه اطلاع بیابند. یکنواخت بودن تابلو های مغازه به علت اینکه به صورت روزمره در معرض نمایش عموم قرار می گیرد بعضا باعث بی تفاوت بودن افراد و گذر کردن ساده از کنار آنها خواهد شد و بالعکس نصب یک تابلو مغازه مدرن و زیبا در سر درب مغاره با وجود تابلو های یکنواخت دیگر در کنار آن قابل رویت و تامل عابرین در مورد نوع فعالیت آن مجموعه یا مکان تجاری خواهد بود. تابلو مغازه انواع مختلفی دارد که عبارتند از :

تابلو چنلیوم:

این تابلو در مدل های مختلف ساخته می شود از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین تابلو های تبلیغاتی تابلو چنلیوم میباشد. تابلو چنلیوم از ورقه های آلومینیوم و ورقه های پلکسی گلاس تشکیل شده است و رفته رفته با ترکیب با حروف برجسته دیگر کامل شده است.

در تابلو چنلیوم از ورقه پلکسی گلاس برای روی حروف برجسته و از ورقه های آلمینیوم برای لبه حروف برجسته استفاده میشود. این تابلو در مدل های مختلف ساخته می شود از جمله: تابلو چنلیوم طلایی ، تابلو چنلیوم طلق دوبل ، تابلو چنلیوم پانچی ، تابلو چنلیوم نوراندریک، تابلو چنلیوم کریستالی، تابلو چنلیوم لبه سوئدی

تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت
تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت

تابلو استیل:

تابلو استیل با انواع رنگ ها و نورپردازی، مناسب برای سردرب مغازه و نصب در فضای داخلی است. تابلو استیل از ورقه های استیل ساخته شده است که این ورقه های هم برای روی حروف برجسته و هم برای لبه های حروف استفاده میشود و به  دلیل براقیت و درخشانی که دارد بسیار زیبا میباشد ، تابلو استیل اصولا در دو رنگ نقره ای و طلایی در سطح بازار موجود میباشد و شامل تابلو استیل نوراندریک، تابلو استیل رینگی و تابلو استیل ساده است.

تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت
تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت

تابلو فلزی:

تابلو فلزی هم تقریبا مشابه تابلو استیل میباشد اما از ورقه های فلز ساخته شده است .در تابلو فلزی به دلیل اینکه نور را از خود عبور نمیدهد امکان نورپردازی وجود ندارد و برای نور پردازی فاصله ای بین حروف و نمای کار ایجاد می کند و در داخل حروف لامپ های اس ام دی مورد استفاده قرار میگیرد که باعث زیبایی بیشتر کار میشود. معمولا انواع تابلو فلزی در مدلهای فلزی ساده ، فلز وکیوم ، فلزی با رنگ کوره ای ، فلزی نوراندریک ، فلزی رینگی با پلکسی و تابلوهای فلزی غول پیکر ساخته می شوند.

تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت
تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت

تابلو  لاسوگاسی:

در واقع تابلو لاسوگاسی به تابلو های حروف برجسته اطلاق میشود که جنس ان از فلز میباشد اسم دیگر تابلو لاس وگاسی تابلو لامپی و یا تابلو لترلایت هم نیز میباشد در تابلو لاسوگاسی بعد از نهایی شدن طرح و مشخص شدن تعداد لامپ ها ، ابتدا سوراخ هایی را براساس سرپیچ هر لامپ در نظر گرفته و با دستگاه لیزر فلزات ، آنرا برش میدهیم . در تابلو لاسوگاسی بر خلاف حروف برجسته دیگر ، سطح کار میان لبه قرار میگیرد و با دستگاه جوش لیزری فلزات لبه را به رویه جوش میدهند.

تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت
تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت

تابلو نئون:

نئون یک گاز بیرنگ است در طبیعت ورجو دارد. تابلوی نئون، نوعی تابلوی الکتریکی است که با استفاده از لامپ‌های تخلیه در گاز که به شکل لوله‌های باریک هستند ساخته می‌شود دانشمندی در کشور فرانسه با استفاده از یک لوله حاوی گاز نئون با متصل کردن دو عدد الکترود به دو سر لوله و عبور جریال برق رنگ قرمزی را به وجود آورد و به این ترتیب لامپ نئون ساخته شد که به طور حتم تمامی شما عزیزان در سطح شهر انواع تابلو های نئون را مشاهده کرده اید.

تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت
تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت

تابلو فلکسی:

تابلو فلکسی یا تابلو فلکسی فیس یکی از مقرون به صرفه ترین تابلوهای تبلیغاتی است و رویه تابلو فلکسی قابل تعویض میباشد و به راحتی میتوان بعد از مدتی رویه تابلو فلکس را تغییر داد تابلو فلکسی بسیار قابل انعطاف پذیر میباشد و به هر شکل و مدلی که مد نظر مشتریان میباشد میتوان تغییر حالت دهد.

تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت
تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت

تابلو لایت باکس:

لایت باکس جعبه ای نورانی از جنس پلاستیک، چوب و یا آلومینیوم می باشد. یکی از بزرگ ترین امتیازات تابلو لایت باکس نسبت به رقیبانش، استفاده از منبع نوری است که از پشت به آن تابیده می شود و در محیط های تاریک و سایه مانند ایجاد میکند.

تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت
تابلو تبلیغاتی مغازه در رشت

جدیدترین مدل تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه، از خدمات تابلوسازان حرفه ای و مجرب است. جدیدترین مدل تابلوهای امروزی عبارت‌اند از تابلو چنلیوم ستاره‌ای یا الماسی، تابلو چنلیوم پانچی و…  که بیشترین کاربرد را برای تابلو مغازه دارد. جهت سفارش جدیدترین مدل تابلو مغازه ، با تابلو سازی پارسه تماس بگیرید.

طراحی تابلو سردرب مغازه

 طراحی تابلو سردرب مغازه متناسب با نوع فعالیت هر کسب کاری یکی از مهمترین شاخص ها در انتخاب یک تابلو به شمار می رود. در واقع طراحی، پایه و اساس یک تابلو تبلیغاتی مغازه قبل از ساخت می باشد. نوع طرح، رنگ، فونت و بسیاری دیگر از نکات مهم در طراحی می تواند یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار جهت جذب مشتری و در نهایت بهینه کردن در فروش محصولات باشد.

بهترین تابلو برای مغازه

برای انتخاب بهترین تابلو برای مغازه باید به سلیقه مخاطبان و مشتریان آن کسب و کار توجه شود. اگر مشتریان فروشگاه شما، افرادی منطقی با سن بالا هستند، بهتر است از تابلوهای ساده مانند تابلو چنلیوم ساده استفاده شود.

اگر مشتریان ، افرادی جوان و پر انرژی هستند، از تابلو مغازه‌های خاص مانند تابلوهای سه بعدی، تابلو چنلیوم فول کالر، تابلو الماسی و… می توان استفاده کرد تا توجه افراد را به خود جلب کرده و آنها را به سمت آن مغازه یا فروشگاه هدایت کند. برای انتخاب بهترین تابلو برای مغازه، ضمن تماس با کارشناسان و طراحان حرفه ای، از خدمات مشاوره تخصصی نیز بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *