تابلو تبلیغاتی در رشت

تابلوهای تبلیغاتی شامل حروف برجسته چنلیوم ، حروف برجسته استیل ، حروف برجسته پلکسی، تابلوی فلکسی فیس و نئون و نمای کامپوزیت می باشد که ساخت و اجرای هر کدام باهم تفاوت های بسیاری دارد.

حروف برجسته چنلیوم در حال حاضر یکی از زیباترین حروف برجسته بشمار می رود و طرفداران زیادی دارد.

هر تابلوی تبلیغاتی هویت شغل فروشگاه یا مغازه شما به شمار می رود.

اگر شما یک فروشگاه یا مغازه ای داشته باشید قطعا برای معرفی شغل فروشگاه یا مغازه خود برای سر درب فروشگاه نیاز به نصب یک تابلوی تبلیغاتی دارید که بستگی به ایده و نظر خود شما دارد که از چه نوع متریالی که متناسب با حرفه شماست استفاده شود.

اگر در یک تابلوی تبلیغاتی تمام اصول و قواعد شامل طراحی ، گرافیک و متریال متناسب با کالای مورد فروش فروشگاه یا مغازه به درستی رعایت شود می توان گفت تا سال ها در ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد. و راهی برای پیشرفت در کسب و کار شما است و می توان گفت نصب یک تابلوی تبلیغاتی راهی برای بهتر دیدن شماست.

تابلوسازی یکی از صنعت‌های مهم در کسب و کار به شمار می رود.

هنگامی که رقابت شدید است ، مهمترین نکته این است که نام و برند خود را به جمعیت نشان دهید و یک برند برای مغازه و فروشگاه خود ایجاد کنید در واقع این کار یک تصویر برند قوی برای مشتریان بالقوه شما ایجاد می کند.

تابلوهای تبلیغاتی فروشگاه را می توان به راحتی با توجه به نیازهای نام تجاری برای هر بخش از جمله کالای فروشگاه، تابلوهای راهنما برای سالن ها ، صفات مغازه های فست فود، تابلوهای مهمان نوازی، نشانه های هتل و رستوران، فستیوال و نشانه های مغازه های عمومی تطبیق داد.

تابلوهای تبلیغاتی و حروف برجسته یکی از محبوب ترین تابلوهای مغازه هستند. حروف برجسته با 50 نوع متریال شامل حروف برجسته چنلیوم ، حروف استیل ، حروف پلکسی و حروف الماسی و… یک راه حل خوب برای کسب و کار شماست و می توانند با گرافیک و طراحی مناسب و زیبا کاملا سفارشی شوند. تابلوی ساخته شده یک راه عالی برای نشان دادن نام تجاری شما می باشند و برای روز و شب تاثیر بسیاری دارد.

تابلو تبلیغاتی در رشت
تابلو تبلیغاتی در رشت

تابلو چنلیوم

حروف چنلیوم نسل جدیدی در تابلو های تبلیغاتی و برجسته به شمار می رود تابلو های چنلیوم از دو متریال فلزی و پلاستیکی ساخته می شود.

حروف چنلیوم با لبه های ۷ و ۱۱ سانت در چند رنگ مختلف سبز ، آبی ، قرمز ، مشکی ، و استیل که لبه های دور حروف به شمار می رود و رویه حروف از جنس پلکسی گلاس در رنگ ها و طرح های مختلفی ساخته می شود. لبه دور هر حرف می‌تواند با توجه به سلیقه مشتری به هر رنگ دلخواهی درآید. این می‌تواند یا یک رنگ مربوط به لوگو یا یک کنتراست جذاب نسبت به رنگ اصلی باشد.

این نوع تابلو پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی در صنعت تابلوسازی به شمار می رود که رویه حروف از جنس پلکسی گلاس و بغل های حروف یا همان دور حروف از جنس چلنیوم از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود این نوع حروف برجسته امروزه به لحاظ زیبایی بسیار زیاد، مقاومت و آسیب پذیری کمتر نسبت به سایر حروف ها و متریال ها از طرفداران بسیاری در صنعت تابلوسازی و تابلوهای تبلیغاتی برخوردار است. تابلو چنلیوم در طول شیانه روز دید بسیار جذاب و فوق العاده ای دارد و می توان از این نوع تابلو مقرون به صرفه بیشترین مزایا را بهره مند شوید.

این تابلو دارای وزن کم و مقاومت بالا بوده و در برابر گرما ، سرما، رطوبت و خشکی هوا مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ و تغییر شکل نمی گردد.

برای روشنایی حروف چنلیوم از لامپ های smd استفاده می شود که بر روی پشت حروف  pvc نصب شده ، این صفحه pvc در داخل قوطی چنلیوم قرار داده می شود و در انتها تمام سیم های خروجی از حروف به ترانس منبع تغذیه وصل می گردند. برای تنوع رنگی در تابلو چنلیوم از smd های RGB استفاده می شود.

تابلو چنلیوم به شکل های تابلو چنلیوم ستاره ای ، تابلو چنلیوم پانچ ، تابلو چنلیوم لایت ، تابلو چنلیوم سوپر ساید لایت و تابلو چنلیوم الماسی طراحی و اجرا می شود و برای روشنایی این نوع حروف از لامپ اس ام دی استفاده می شود.

تابلو تبلیغاتی در رشت
تابلو تبلیغاتی در رشت

تابلو استیل

فلز استیل از نسل قدیم تا نسل امروز در صنعت تابلوسازی و ساخت حروف برجسته و تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده بسیار بوده است و با گذر زمان و با وجود رونق گرفتن متریال های روز تابلوهای تبلیغاتی همچون تابلو حروف برجسته چنلیوم با نمای کامپوزیت و دیگر حروف برجسته از مد نیفتاده و هنوز خواهان بسیاری دارد.

اگر شما نیاز به یک تابلو تبلیغاتی با ارزش داشته باشید ، تابلو استیل بهترین گزینه در صنعت تابلوسازی به شمار می رود زیرا جاذبه و جذابیت محیط زیست را به میزان بسیار زیادی درطول شب و روز بالا می برد. مانند استفاده از حروف برنج و حروف تیتانیوم در آن. تابلوهای استیل را می توان با انواع فونت و ضخامت با کمک دستگاه لیزر برش داد و باید با ظرافت بسیار بالایی ساخته شود.

این حروف حتی انتظار سخت گیر ترین سلیقه ها را برآورده می سازد.

خصوصیات حروف عمر طولانی نسبت به سایر آلیاژها ، نیاز به نگهداری کمتر از سایر متریال ها ، قابل استفاده در شهرهای ساحلی ، ضد زنگ ، خش و خوردگی ، عمر ، دوام و ماندگاری بسیار بالا است.

تابلو استیل را می‌توان به هر شکل ، مدل ، فونت و سایز دلخواه طراحی و اجرا کرد که می توان از نوع پولیش خورده خش دار ، مات و براق برای زیبایی بیشتر استفاده کرد. برای ساخت تابلو استیل از دو نوع استیل ۳۰۴ برای تمامی فضاهای داخلی و خارجی و استیل ۳۱۶ برای بدنه تابلو های بسیار بزرگ استفاده می‌شود و می توان برای زیبایی کار از نور اندریک با پایه های مخفی استفاده کرد.

این نوع تابلو با ضخامت 1.0 میلی متر و ضخامت 304 درجه ورق فولاد ضد زنگ نقاشی شده یا جلا داده شده ساخته می شود، مواد پلاستیکی یا مواد شفاف به عنوان ساختار پشتی استفاده می شود و این تابلو با استفاده از برش لیزری، پرداخت حرفه ای، جوشکاری بدون درز ماهر، با دقت و ظرافت ساخته می شود. برای روشنایی این نوع حروف از لامپ های اس ام دی استفاده می شود.

تابلو تبلیغاتی در رشت
تابلو تبلیغاتی در رشت

تابلو کامپوزیت

کامپوزیت ورق تزئینی است که خیلی سریع جایگاه خود را در صنعت تابلوسازی ، تابلوهای تبلیغاتی و نمای ساختمان پیدا کرد و توجه بسیار زیادی به خود جلب کرده است. می توان از خصوصیات این ورق از جمله نصب آسان ، قیمت مناسب ، تنوع رنگ را نام برد.

کامپوزیت در لغت به معنای مخلوط مرکب است که اشاره بر لایه لایه بودن در ساختار درونی این ورق دارد.

ترکیب کلی کامپوزیت پوسته ای متشکل از دو ورق آلومینیوم نازک ۰/۵ و هسته میانی پلی اتیلن ۳ میلی متر است سطح آلومینیوم خارجی با پوشش رزین پوشانده شده است که عایق خراش و تغییرات دما و هوا است.

خصوصیات ورق کامپوزیت مقام در برابر تغییرات آب و هوا ، حریق و عایق حرارت ، ضد زنگ و اکسیداسیون ، عدم جذب گرد و غبار ، درخشندگی و زیبایی بسیار زیاد ، تنوع رنگ نامحدود ، عمر طولانی و مستحکم است.

ورق کامپوزیت آلومینیومی نوعی پانل تخت است که شامل دو ورق آلومینیومی نازک با هسته غیر آلومینیومی است. این می تواند با پلی وینیلیدین فلوراید (PVDF)، رزین های فلوروپلیمر (FEVE) یا رنگ پلی استر در طیف گسترده ای از رنگ های فلزی و غیر فلزی پوشش داده شود و همچنین الگوهایی که مواد دیگر مانند چوب یا سنگ مرمر را تقلید می کنند.

استفاده از ACP محدود به پوشش داخلی ساختمان نیست، بلکه می تواند در هر نوع روکش از قبیل پارتیشن، سقف کاذب و غیره استفاده شود. با وزن سبک، انعطاف پذیری و استحکام فوق العاده، ورق کامپوزیت آلومینیوم (ACP) یک راه حل ایده آل برای ساختن نماها و تابلوهای تبلیغاتی است.

ورق کامپوزیت آلومینیوم با ضخامت 2 تا 6 میلی متر می باشد. انعطاف پذیری آن، وزن کم و فرمول بندی آسان و پردازش اجازه می دهد تا طراحی نوآورانه با افزایش استحکام و دوام صورت گیرد.

ورق های کامپوزیتی به دلیل نیاز صنعت ساخت و ساز به پانل سبک با مقادیر عایق حرارت بالا و نصب ساده در محل استفاده می شود.

تابلوهای راهنما

تابلوهای راهنما از طرح ها و تنوع مختلفی برخوردار است این تابلو ها جهت استفاده و معرفی بخش ها ، نمادهای هشدار ایمنی ، اطلاع رسانی ، راهنمایی طبقات و اتاق ها در ادارات و شرکت ها ، برج ها ، مراکز درمانی و آموزشی ، هتل ها ، بانک ها ، راه آهن و… استفاده بسیاری دارد.

تابلو راهنمای طبقات ساختمان بهترین ابزاری است که می‌توانید برای راهنمایی مراجعه‌ کنندگان به ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی، ساختمان پزشکان و غیره نصب کنید که این تابلوها به صورت معمول در ورودی اصلی و ورودی هر یک از طبقات ساختمان نصب می‌شوند.

یک تابلوی راهنما مناسب که در جای مناسب نصب شده باشد، مانند یک راهنمای خبره از هرج‌ و مرج و آشفتگی جلوگیری می‌کند. عموما این تابلوها در مکان‌های پر رفت ‌و آمد نصب می‌شوند تا به‌ سادگی جلوی چشم باشند.

بدیهی است به علت امکان جابه‌جایی طبقات و تغییرات شغلی و مدیریتی و نیز جابجایی اتاق‌هایی که مراجعه‌ کننده‌ها باید به آن‌ها سر بزنند، همواره باید برای جلوگیری از سردرگمی و هرج‌ و مرج تابلو راهنمای طبقات در ساختمان‌ها وجود داشته باشد.

نمونه های LED تابلوهای راهنما گزینه ایده آل برای تابلوهای داخلی و خارجی مانند علائم دیجیتال، علائم تجاری، علامت ساختمان، نشانه های فروشگاه، نشانه های شرکت، علائم بیرونی، علائم حیاط، علائم ساخت و ساز، علائم راهنمایی و رانندگی، نشانه های تجاری، علائم پارکینگ، علائم ایمنی، خرده فروشی نشانه ها، نشانه های باغ، علائم شرکت ها، نشانه های فروشگاه، علائم آدرس، علائم امنیتی، علائم نوار، علائم پزشکی به شمار می رود. تابلوهای راهنما با متریال و جنس های استیل ، چوب ، پلکسی ، لایت باکس ، آلومینیوم و… قابل ساخت و نصب هستند.

تابلو پلکسی

حروف پلکسی یا همان تابلو پلکسی گلاس از جنس پلاستیک شفاف و غیر شفاف ساخته می شود که در این نوع حروف هیچ نوع فلزی استفاده نمی شود لبه های دور حروف از همان ورق پلکسی گلاس است که حالت دادن آن با استفاده از حرارت صورت می گیرد این حروف در صنعت تابلوسازی بخش عمده ای از تابلوهای تبلیغاتی را به خود اختصاص داده است و با ظرافت بسیار بالایی ساخته می شود.

در صنعت تابلو سازی تفاوت این نوع حروف با چنلیوم و سایر انواع حروف برجسته بیشتر در لبه دور حروف است که دور حروف چنلیوم از فلز آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود و سایر حروف نیز به همین شکل است ولی حروف پلکسی گلاس رویه حروف و لبه دور حروف با پلکسی گلاس ساخته می شود و سایر قسمت‌های آن مشابه تابلو چنلیوم است.

ورق پلکسی گلاس بسیار سبک بوده و ثبات و تنوع رنگی بالایی دارد و در صنعت تابلو سازی کاربرد فراوانی پیدا کرده‌ به طور مثال به‌ عنوان تابلو راهنما، لایت باکس، استند، تندیس، تابلو سر درب و غیره استفاده می‌شود و برای روشنایی این نوع حروف از لامپ اس ام دی استفاده می شود.

تابلو تبلیغاتی در رشت
تابلو تبلیغاتی در رشت

تابلو لایت باکس

لایت باکس یا همان تابلو لایت باکس به جعبه های نورانی اطلاق می شود که توسط متریال های مختلفی مانند آلومینیوم، چوب و پلکسی گلاس ساخته می شود و همراه با اس ام دی، ال ای دی و بعضا مهتابی نور پردازی می شوند که از مهمترین کاربرد های آن می توان به عنوان ایجاد فضاهای دکوراتیو، سقف های کاذب، آسمان مجازی و ساخت تابلو های تبلیغاتی که در انواع متفاوتی به عنوان تابلو لایت باکس تولید می شوند اشاره نمود.

ساخت تابلو لایت باکس تبلیغاتی معمولا توسط چاپ روی متریال هایی مانند پلکسی، استیکر، پارچه و دیگر موارد مربوط به ساخت لایت باکس انجام می گیرد به صورتی که چاپ مورد نظر به راحتی قابلیت تعویض را دارا باشد و معمولا به عنوان تبلیغات فضاهای داخلی مانند رستوران، مغازه، مترو، بانک، ساختمان های تجاری و … استفاده می شود.

تابلو تبلیغاتی در رشت
تابلو تبلیغاتی در رشت

خدمات تابلوسازی

گروه تابلوسازی پارسه با بهره گیری از دانش طراحان با تجربه در زمینه تابلوسازی و تابلوهای تبلیغاتی و اجرای انواع حروف برجسته و جدیدترین متریال روز دنیا توانسته در صنعت تابلوسازی با بسیاری از مشتریان ثابت همکاری کند و رزومه چشمگیری به عمل آورد.

ما می توانیم با ارائه جدیدترین طراحی ها و برآوردها برای کارهای تبلیغاتی راهنمای شما باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *