تابلو املاک چلنیوم

تابلو املاک چلنیوم یکی از پرکاربردترین انواع تابلوهای چلنیوم است که برای معرفی و تبلیغات مراکز مشاورین املاک استفاده می شود. نکات بسیاری وجود دارد که می بایست در انتخاب و خرید تابلو چلنیوم املاک مورد توجه قرار دهید. با ما همراه باشید تا با اهمیت سفارش تابلو مغازه و نکات دخیل در آن آشنا شوید.

اهمیت تابلو سازی در مشاورین املاک

مشاوره املاک یکی از مشاغل پرطرفداری در کشور ایران به شمار می آید که سطح رقابت در آن بسیار بالاست. برای اینکه بتوانید در میان صدها مرکز مشاوره املاک به خوبی بدرخشید و در ذهن مخاطب تثبیت شوید، لازم است از انواع المان های تبلیغاتی برای معرفی و تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید.

تابلو املاک چلنیوم

 

یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی، تابلو مغازه است که به شکل شبانه روزی در معرض دید مشتریان قرار دارد. این ویژگی موجب شده که این ابزار بدون هیچ واسطه ای و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به جذب مشتری کند. پیداست که ویژگی های ظاهری این تابلو، متریال به کار رفته در آن و حتی فونت تابلو چلنیوم در میزان بازدهی این ابزار تبلیغاتی تأثیر دارد.

از آنجایی که دفاتر مشاوره املاک، معاملات سنگین با سودآوری بالا صورت می گیرد، دکوراسیون مغازه و همچنین تابلو آن تأثیر بسزایی در اعتبار دفتر می گذارد. بنابرابن می توان نتیجه گرفته که هر قدر این تابلو از طراحی بهتر و خاص تری برخوردار باشد، اثر بهتری بر ذهن مخاطب می گذارد.

برای دستیابی به این هدف لازم است در انتخاب تابلو املاک چلنیوم هوشمندانه عمل کنید. با رعایت برخی نکات، تابلو ساده مغازه شما به نقطه قوت کسب و کارتان تبدیل خواهد شد.
تابلو املاک چلنیوم

نکات مهم در خرید تابلو تبلیغاتی املاک

به طور معمول تابلوهای تبلیغاتی در تناسب با کاربری مغازه طراحی می شوند. در انجام اینکار آیتم های مختلفی دخیل هستند که از مهم ترین آن می توان به روحیات مراجعه کنندگان، موقعیت مغازه و استایل مغازه و نوع دکوراسیون آن اشاره نمود.

این عوامل تأثیر بسزایی در انتخاب فونت تابلوسازی، متریال به کاررفته در آن و همچنین نحوه نورپردازی تابلو چلنیوم می گذارد. در ادامه به بررسی مجزای هر یک از این متغیرها می پردازیم.
انتخاب فونت مناسب برای تابلو املاک چلنیوم

انتخاب فونت تابلو چلنیوم اقدامی چالش برانگیز است که در اغلب افراد را سردرگم می کند. ما پیشنهاد می کنیم در انتخاب فونت تابلو از فونت های کلاسیک با سطح خوانایی بالا استفاده کنید.

فونت تابلو املاک می بایست برای عموم مردم با سطح سواد مختلف، از فواصل دور یا نزدیک قابل خواندن باشد. تنها در این حالت است که می توانید طیف متنوعی از مشتری ها را داشته باشید.
انتخاب رنگ و طرح مناسب

تابلو مغازه شما می بایست دارای یک هارمونی رنگ متعادل بوده و از یک الگوی طرح ثابت پیروی کند. استفاده از طرح های شلوغ موجب کاهش خوانایی تابلو شده و چشم بیننده را خسته می کند.  در خرید و انتخاب تابلو املاک از نوع چلنیوم هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ های خاص نخواهید داشت.

شما می توانید انواع تابلوهای استیل و طلایی چلنیوم را با رنگ های سبز و مشکی ترکیب کرده و یک تونالیته رنگی خاص و منحصربفرد به وجود آورید.

این امکان در زمان سفارش سایر تابلوهای تبلیغاتی وجود ندارد و مزیت بزرگی برای صاحبین تابلوهای چلنیوم به حساب می آید. همواره توصیه می کنیم، در انتخاب رنگ تابلو املاک سراغ رنگ های شاد، زنده و جذاب بروید و به استفاده از طرح های ساده و خلوت اکتفا کنید.
تابلو املاک چلنیوم

استفاده از یک لوگو اختصاصی

آنچه که موجب ثبیت تابلو شما در ذهن بیننده می شود و کسب و کارتان را از سایر رقبا متمایز می کند، استفاده از یک لوگوی خاص و اختصاصی است. بهتر است در زمان سفارش تابلو املاک چلنیوم لوگوی مخصوص خود را بر روی تابلو درج کنید.

با اینکار حتی اگر نام مغازه شما از ذهن مخاطب پاک شود، لوگو و طرح تابلو مغازه در ذهن او باقی می ماند. این در حالیست که لوگوهای تکراری و روتین اثر معکوس داشته و بیننده را در به خاطر آوردن مغازه شما دچار مشکل می کند.
انتخاب نوع تابلو چلنیوم

برای اینکه بتوانید تابلو تبلیغاتی خود را به یک ابزار مفید برای گسترش و بهبود کسب و کار خود تبدیل کنید، بایستی نوع تابلو را به شکل کاملاً هوشمندانه و منطقی انتخاب کنید.

در میان تابلوهای چلنیوم تنوع قابل توجهی از رنگ، طرح و فرم وجود دارد. شما می توانید در انتخاب این تابلو ها خلاقیت را چاشنی کار کرده و یک تابلو زیبا و منحصربفرد ایجاد کنید. انواع تابلوهای چلنیوم موجود در بازار شامل موارد زیر می شوند.
•    تابلو چلنیوم ساده
•    تابلو چلنیوم طلایی
•    تابلو چلنیوم پانچی
•    تابلو چلنیوم دوبل پلکسی
•    تابلو چلنیوم الماسی
•    تابلو املاک چلنیوم کریستالی
•    تابلو چلنیوم پولکی
استفاده از نورپردازی صحیح و اصولی

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، تابلو سازی برای مغازه یک ویترین شبانه روزی از کسب و کار شماست که می تواند به طور مستمر به معرفی مغازه شما بپردازد. اما این امر زمانی محقق می شود که تابلو مغازه شما به یک نورپردازی مناسب برای نمایش در تاریکی مجهز شود.

نورپردازی نه تنها به ایجاد خوانایی و روشنایی تابلو کمک می کند، بلکه در ایجاد یک جلوه خاص و منحصربفرد نیز موثر عمل می کند. شما می توانید از انواع لامپ های ال ای دی و یا اس ام دی برای ایجاد یک نورپردازی حرفه ای استفاده کنید.

از آنجایی که انجام نورپردازی در تابلوهای مختلف در تناسب با فرم کلی تابلو و فونت به کاررفته در آن صورت می گیرد، نمی توان یک قاعده خاص برای آن در نظر گرفت.
قرار دادن تابلو در یک موقعیت صحیح

تمام انچه که گفته شد تنها زانی می توانند اثرات مثبتی به جای بگذارند که تابلو مغازه در یک موقعیت مناسب نصب شود. مشتریان شما باید بتوانند به راحتی تابلو مغازه را ببینند و شناسایی کنید.

بر همین اساس توصیه می کنیم تابلو مغازه خود را در بهترین نقطه دید خیابان و یا کوچه و در افق دید افراد سواره و پیاده قرار دهید.

به عبارتی تلاش کنید تا افرادی که داخل پیاده رو هستند و یا مشتریانی که در حین رانندگی به مغازه شما بر می خورند، متوجه تابلو مغازه شوند. موقعیت استاندارد تابلو و ارتفاع مناسب آن در تحقق این هدف تأثیر بسیاری دارد. با انجام اینکار می توانید به طرز قابل توجهی مشتریان خود را افزایش دهید.
سخن پایانی

تابلو املاک چلنیوم بهترین ابزار برای تبلیغ گسترده و شبانه روز مغازه املاک به شمار می آید. اگر به دنبال بقا شغل خود و گسترش آن هستید، بهتر است از این ابزار به حد کافی بهره ببرید.

به خاطر داشته باشید هر قدر این تابلو از طراحی خاص تری برخوردار باشد، مدت زمان بیشتری در ذهن بیننده می ماند. با استفاده از یک تابلو خاص می توان ذهنیت مشتری را نسبت به اعتبار مغازه خود نیز تغییر دهید. انجام اینکار تأثیر بسزایی در افزایش معاملات می گذارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *