تابلو سازی در رشت

تابلوسازی یکی از انواع روش های تبلیغاتی جهت معرفی برند تجاری است که توسط اصناف، شرکت ها، کارخانه ها و صاحبین مشاغل مورد استفاده واقع می شود.

تابلوسازی تبلیغاتی نیز همچون تابلوسازی هنری، طراحی یک هنر و خلاقیت است و هر چقدر در جهت زیبایی و منحصر به فرد بودن طرح تابلو تبلیغاتی بیشتر فعالیت کنیم، تابلویی که به نمایش می گذاریم گیراتر و زیباتر خواهد بود و در جذب نگاه مشتریان تاثیر بسزایی خواهد داشت .

در واقع جذب نگاه مشتری اولین گام در سوق دادن مشتریان به مکان کسب و کار شماست.

هنر تابلو سازی تبلیغاتی هنری است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته نظیر دستگاه برش لیزری، دستگاه سی ان سی، دستگاه حک، دستگاه آبکاری و دیگر دستگاه ها اجرا و پیاده سازی می شود.

متریال هایی همچون استیل، فلز، کامپوزیت، ترموود، سنگ، شیشه و پلکسی می تواند یک تابلوی تبلیغاتی خاص که با دیگر تابلوهای تبلیغاتی متفاوت باشد را خلق کند.

در واقع استفاده از حروف ترکیبی، رنگ های ترکیبی، فونت های ساده و پیچیده و متریال های ترکیبی به شکل زیبا می تواند منجر به ساخت تابلوی تبلیغاتی متفاوتی شود.

شاید فکر کنید افراد به تابلوهایی که در سر درب مغازه ها نصب می شود، توجهی ندارند اما زمانی که یک تابلو برداشته شود یا تغییر کند، کسانی که زیاد آن را دیده بودند پی به نبود یا تغییر آن تابلو خواهند برد و این نشان از تکرار تبلیغات و ثمربخش بودن آن است.

تابلوسازی در رشت

تابلوسازی چه هدفی را دنبال می کند؟

تابلوسازی یکی از انواع رایج روش های تبلیغاتی در حوزه بازاریابی و تبلیغات است که شامل حال مشاغل زیادی واقع می شود و بخش اعظم مغازه داران، صاحبین فروشگاه ها، شرکت ها و کارخانجات، جهت معرفی نام و برند تجاری خود از خدمات تابلوسازی استفاده می کنند.

بدلیل اینکه تابلو سازی یک نوع تبلیغات رایج و نامحدود است و همچون دیگر روش های تبلیغات از بازه زمانی برای نمایش برخوردار نیست از لحاظ اقتصادی یکی از باصرفه ترین روش هایی است.

هدف تابلوسازی تبلیغاتی چیست؟

تنها هدف تابلوسازی نمایش برندینگ و جذب مشتری است . مشتری هدف اصلی در هر نوع کسب و کار است که سبب درآمد زایی و رسیدن به پول می شود.

شما در هر صنفی که فعالیت داشته باشید خواه ناخواه رقبایی در اطراف خود دارید که همگی با استفاده از روش های تبلیغاتی سعی در جذب مشتری بیشتر دارند .

برای این که این قضیه عملی شود لازم است در نحوه تعامل بین خود و مشتریانتان تمرکز بیشتری داشته باشید و مشتریانتان را بشناسید و دقیقاً بدانید آنها در هر زمان و موقعیت به چه چیزهایی نیاز دارند و همان کالاها و اشیاء یا خدمات را در همان زمان موعد برای آنها فراهم سازید تا مورد فروش بیشتری واقع شوند.

نکته بعدی جهت کسب درآمد بهتر، شناخت بازار و رقباست . بازار خصوصاً در روزهای اخیر دچار تلاطم شدیدی است و با وجود تورم و واسطه بازی ها، امروزه قیمت ها مدام در حال بالا رفتن هستند و همه مشتریان به دنبال کالاهایی هستند که با قیمت و کیفیت مناسبی عرضه می شوند.

پس اگر در مورد بازار و کاهش و افزایش آن اطلاعات به موقع کسب نکنید، قطعاً در تجارت یا کسب خود با شکست مواجه خواهید شد . پس همواره رفتار بازار و رقبای خود را در زیر زره بین خود قرار دهید و نوع برخورد آنها را رصد کنید تا بتوانید به موقع از خود عکس العمل مناسبی به نمایش بگذارید.

مزایای تابلوسازی

قابلیت استفاده از افکت های نوری زیبا

تابلوهای مدرن و امروزی همچون تابلوهای قدیمی بدون نور نیستند و نور عامل بسیار مهم و جذاب برای ظاهرسازی بهتر تابلوهاست که در رنگ های متنوع به نمایش گذاشته می شود.

برجستگی حروف

ساخت حروف برجسته و سه بعدی این امکان را فراهم کرده که تابلوهای تبلیغاتی از یکنواختی بیرون بیایند.

رنگ آمیزی

اگر رنگها و نحوه ترکیب آنها را به خوبی بشناسیم و آنها را در تابلو سازی به درستی پیاده سازی نماییم، قطعاً تاثیر بسزایی در فکر و ذهن عموم خواهد داشت .

ماندگاری تابلوهای تبلیغاتی

تابلو سازی ماندگاری بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارد و در برابر سرما، گرما، تابش خورشید و گرد و غبار مقاوم است و خراب نمی شود و اگر شرایطی فراهم شود که مجبور به جابه جایی  و نقل مکان شوید، می توان به راحتی آن را در مناطق مختلف جغرافیایی جابجا نمود.

تابلوسازی تبلیغاتی در کانون نگاه مشتری

تابلو سازی به این دلیل نسبت به ابزارهای تبلیغاتی دیگر نظیر تراکت ارجحیت دارد که اکثر مردم وقتی تراکتی را دریافت می کنند خیلی کم به آن توجه می نمایند و ممکن است حتی بدون نگاهی آن  را دور بیندازند.

تابلوها وقتی در محل کسب و کار یا در میادین و گذرگاهها و بزرگراه ها نصب می شوند به مدت طولانی در معرض دید عموم قرار می گیرند و خواه ناخواه هر فردی حتی شده یکبار هم به آن توجه می کند و زمانی که مورد نیاز وی بود به مکان مورد نظر مراجعه می نماید و ممکن است به مشتری همیشگی تبدیل شود.

مشاوره در زمینه تابلوسازی

گروه تولیدی نمارنگ با کادری مجرب و متعهد، جهت انتخاب تابلوی تبلیغاتی مناسب که بتواند شما را به پله های صعود و موفقیت جهت کسب درآمد بهتر نزدیک کند، مشاوره لازم را ارائه می دهد و همواره در کنار مشتریان عزیز و گرامی می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *