آیا میدانید که چرا تابلو چلنیوم محبوب است؟

تابلوهای چلنیوم در واقع یکی از جذاب ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند که به دلیل برجسته بودن حروف و نورپردازی زیبایی که دارد خیلی پر طرفدار است. تابلو چلینیوم محبوب است و به دلیل کیفیت بالا و همچنان ویژگی های متفاوت و منحصر به فردش در چند سال اخیر در صنعت تابلوسازی جایگاه خوبی به دست آورده است.

تابلو چلنیوم محبوب

بیشتر مردم زمانی که به تابلو چلنیوم محبوب فکر می کنند، اغلب تابلوهای بزرگ و رنگارنگ کنار جاده در ذهنشان می آید. خوشبختانه “تابلو چلنیوم محبوب” یکی از تابلوهای تبلیغاتی جذاب است که برای مدت ها می تواند در ذهن مشتریان شما باقی بماند.

بنابراین می توان احتمال مراجعه بعدی مشتریان برای خرید دوباره از شما را افزایش دهد. پوشش گسترده این نوع تابلوهای تبلیغاتی نسبت به تابلوسازی های دیگر سبب شده تا شرکت های تابلوسازی نیز برای ساخت تابلوهای چلنیوم محبوب بیشترین درخواست را داشته باشند.

تابلوهای چلنیوم یکی از درخشان ترین و زیباترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که با استفاده از ورق پلکسی گلاس شفاف و رول چلنیوم اجرا و پیاده سازی می شود و برای روشنایی حروف برجسته تابلو چلنیوم محبوب از لامپ های اس ام دی بهره می برند.

مزایای تابلو چلنیوم

• تابلو چلنیوم محبوب در مقایسه با انواع تابلوهای استیل و پلکسی، از قیمت مناسب تری برخوردار است. و همین خود سبب شده که تابلو چلنیوم محبوب واقع شود.• تابلو چلنیوم محبوب دارای تنوع طراحی بالایی می باشد.

• ساخت و ساز تابلوهای چلنیوم و اتصالات آن راحت تر می باشد.

• تمیزی کاری در این نوع تابلوها بالا می باشد.

• این نوع تابلو از دوام بالایی برخوردار است و برای مدت زمان طولانی می تواند به جذب مشتری کمک کند.

 

• نوردهی این تابلوها بسیار جذاب و چشمگیر است که جنبه ی تبلیغاتی و بازاریابی آن را بالا میبرد.

• محبوب در مصرف انرژی برق هم به صرفه و اقتصادی تر است.

• این نوع تابلو ها به راحتی زنگ نمی زند. و همه این دلایل خود سبب می شود که تابلو چلنیوم محبوب باشد در نزد همه.

 

در کنار تمامی مزایایی که تابلوهای چلنیوم محبوب دارد، خوب است با معایب این نوع از تابلوهای تبلیغاتی نیز آشنا شوید، از جمله معایب آن می توان به این موارد اشاره کرد:

در آوردن حروف ریز در تابلوهای چلنیوم سخت است. همچنین ممکن است متریال این تابلو به صورت تقلبی در بازار موجود باشد، بنابراین حتما اگر قصد سفارش تابلو دارید، سعی کنید که از یک تابلو سازی معتبر درخواست کنید تا تابلو مورد نیازتان را برایتان طراحی و آماده نماید.

همچنین برند های معروف و جنس های خوب تابلوهای چلنیوم عموما دارای تنوع رنگی چندان بالایی نیستند و در نتیجه انتخاب شما بین چند رنگ محدود می شود.

انواع تابلو چلنیوم در تابلو سازی و همچنین رنگ ها و طرح های قابل پیاده سازی برای ساخت تابلو چلنیوم خیلی گسترده است و به راحتی می توان با هر بودجه ای، نوعی از تابلو چلنیوم را سفارش داد و برای کاربردهای زیر استفاده کرد:
• تابلو مغازه
• تابلو فروشگاهی
• تابلو شرکتی

تابلو چلنیوم ساده

اجزای تشکیل دهنده این نوع تابلو تبلیغاتی شامل لبه چلنیوم، پلکسی گلاس، اس ام دی و پی وی سی و منبع تغذیه می باشد که با ظاهری ساده در رنگ های مختلف با استفاده از پلکسی گلاس ساخته و طراحی می شوند.

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل

تابلوهای چلنیوم دوبل، تابلویی می باشد که برای ساخت آن می توان از دو پلکسی گلاس در طرح و رنگ های متعدد بهره برد.

تابلوهای چلنیوم با پلکسی دوبل، با استفاده از پلکسی که اطراف و دور تا دور آن را چلنیوم می پوشاند و اجرا و پیاده سازی می شود و برای زیرساز آن می توان از انواع ورق کامپوزیت، سنگ، چوب، ورق پی وی سی و ترموود استفاده کرد.

تابلو چلنیوم RGB

ساخت تابلوهای چلنیوم به شیوه RGB استفاده از اس ام دی های RGB و بورد کنترل و پلکسی گلاس سفید انجام می گیرد. ساخت این نوع تابلوهای چلنیوم مستلزم استفاده از اس ام دی های RGB و آمپر می باشد که نوع آمپر بستگی به تعداد RGB ها دارد.

تابلو چلنیوم نور اندریک

در ساخت تابلوهای چلنیوم نور اندریک یا تابلو چلنیوم نور مخفی، تابلو ساز بین حروف برجسته چلنیوم و زمینه تابلو، یگ فضای یک سانتی متری ایجاد می کند که در این قسمت لامپ های اس ام دی جاساز می شوند پس از اتمام مراحل ساخت تابلوهای چلنیوم و نصب آن در محلۀ، با روشن شدن لامپ های اس ام دی، علاوه بر رویه حرف، یک نور مخفی از زیر حروف به زمینه تابلو، می تابد که یک جلوه کلاسیک و مدرن را برای تابلو تبلیغاتی فراهم می کند.

آیا میدانید که چرا تابلو چلنیوم محبوب است؟
آیا میدانید که چرا تابلو چلنیوم محبوب است؟

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *